عاشق باش
عاشق باش

حالا که 22 ساله ام ، درست نصفی از زندگی ام را با تو بوده ام و نصفی را از نعمت وجودت محروم بودم و خدا را سپاس میگویم

به خاطر داشتن بهترین برادر و نیکوکارترین و مهربانترین برادرم در میان سه برادرم که تو باشی محسن جان

دوست ایام خوشی و ناخوشی و یار روزها و همدم بعدازظهرهایم و هم جوار شبهایم دلم لحظه ای از محبت و دوست داشتنت

جا نزده و هرگز فراموشت نمیکنم و امیدم برای پس از مرگ دیدار توست درحالی که درجوار پروردگارمان باشیم

از یوسف برایت بگویم ؛ زمانی که برادرانش او را به چاه و قعر تاریکی می انداختند به انها گفت همیشه فکر میکردم با وجود برادران

قدرتمندی چون شما هرگز در زندگی بی یار و بی پناه نمیشوم حال دریافتم که اشتباهم همین بوده

و تنها خداست که مرا یاری میدهد نه شما برادران

محسن جان از هنگامی که مرا ترک کردی بارها با خود گفته ها را یاد میکردم که هر کس من و تو را میشناخت میگفت

عجیب است این نزدیکی و عشق میان این خواهر و برادر انها یک روح اند در دو قالب و

یادم میاید زمانی را که خاطرم از معلم یا دوستی ازرده میشد و تو میگفتی فقط اسمش را بگو تا خودم حسابش را برسم

محسن جان برادر مهربانم که مثال صادق نامت نیکوکار هستی ؛ بارها به فکر فرورفتم که حکمت دوری ما و جدایی مان

میان این دنیا و انجا چیست؟

خدا به من چه چیز را میخواست یاد بدهد؟

تا اینکه به گذشته ای که تو را از دست دادم تا به حال اندیشیدم و به خاطرم افتاد زمانی که تو رفتی در دلم کنار غصه ای که تا الان

حملش میکنم نگرانی ای از جنس بی پناهی بود و اضطرابی از نبودن برادری که پشتیبانم باشد و در مصائب یاری ام کند

و مشکلاتم را در ایام نبودنت به یاد اوردم ؛ دیدم که هرجا از او کمک خواستم سریع دستم را گرفت و هرجا که یاری نداشتم یارم شد

و در هنگام اشک ریزان همنشین و مونس شد و زمانی که خطایی کردم و یا وقتی که فراموشش کردم و در برهه ای حساس بودم و

ابرویم درخطر بود نه تنها با من مقابله به مثل نکرد بلکه دستم را گرفت و یاری ام داد و به بهترین نوع ممکن راهنمایی و نجاتم داد

تا اینکه او بهترین دوست و یاورم شد حتی بهترین برادر و مونسم شد از تو هم بهتر محسن جان

و فهمیدم حکمت رفتنت از پیشم شاید این باشد که خدا تو را از من گرفت ؛ اما خودش را به من داد و من اشتباه یوسف ع را تکرار کرده بودم

که تو را پناه و پشتیبان خود گرفتم نه او را

دوستت دارم بهترین برادرم

 

 



نظرات شما عزیزان:

ali bagheriyan
ساعت1:37---1 آبان 1394
زنده باشن

مریم
ساعت22:39---1 تير 1394
چه زیبا نوشتی

mahdi
ساعت22:02---3 فروردين 1393
سلام.وبلاگ خوبي دارين تبريک ميگم.در صورت تمايل به تبادل لينک ما رو با عنوان "سوالات و جزوه هاي رشته هاي فني" و آدرس"www.fanni.rzb.ir" لينک کنيد.در قسمت نظرات وبلاگ ما خبر بدين تا به سرعت شما نيز لينک

erfan
ساعت21:58---3 فروردين 1393
وبسایت تفریح و سر گرمی
http://ericpatogh.rzb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهجمعه 20 تير 1393برچسب:, توسط maral
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.